Sziasztok!

Picit fejlesztettünk az oldalon, a rendszeres látogatók már biztosan észrevették, de ugye nem ők a blog célközönsége. :) Szóval a menüsorban, az oldal jobbszélén van egy "Plan9 filmajánló" link, amely minden oldalfrissítés után egy véletlenszerű filmre mutat. Ha unatkoztok és nem tudjátok, milyen filmet nézzetek meg, lehet nyomkodni ezerrel, könnyen előfordulhat, hogy pár kattintáson belül találtok valami számotokra érdekeset. :)

További újítás az oldalon, hogy ezentúl az oldal alján található egy "Új filmek" szekció, amely az utolsó 20 feltöltött filmet mutatja, a legújabbal a sor tetején.

Szerző: Zsoca87

3 komment

Címkék: keresés userek

A bejegyzés trackback címe:

https://kilencesterv.blog.hu/api/trackback/id/tr302128550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsip 2010.11.04. 23:03:54

Sziasztok!

Pár hónapja regisztráltam itt, aztán töltögettem, ma meg ezt az üzenetet kaptam: This Account Has Been Suspended

Valamit kellett volna még tennem, hogy ne legyek letiltva?

Válaszolnátok a kicsip3@freemail.hu címemre?
Megköszönöm!

Üdv!
István

Nia897 2010.11.05. 00:29:52

Hello!

Nekem sajnos ugyanez a problémám, tudnátok tanácsot adni?
Ugye nem tűnt el végleg az oldal? :$
Köszi a választ!

3x 2010.12.10. 21:48:17

fél órája még be tudtam lépni, de már újra ez a helyzet, szerintem pusztul a szerver, de javítják.
süti beállítások módosítása